.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باهنر به مجلس 20 داد اما دولت را تجدید كرد!

هفمتین جشنواره قهرمانان صنعت واقتصاد ایران فرصت خوبی بود تا در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ' محمد رضا باهنر ' كارنامه مجلس را سراسر موفق ارزیابی كند و بگوید : ظرف چهار سال گذشته به گواهی كارشناسان اقدامات بسیار متهورانه ای را در مجلس انجام دادیم .

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در این جشنواره كه با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت برگزار شد ، با بیان اینكه سرمایه ها به خوبی مدیریت نشده ، گفت: هر چند كه می دانیم بهترین مشكل اشتغال بوده اما این را هم قبول داریم كه دولت در خدمت رسانی ولع دارد ، اما دولت از همین سرمایه هم بخوبی استفاده نكرده و درست هزینه نمی شود.

باهنر با این توضیح كه برای اینكه نرخ بیكاری را ثابت نگه داریم فقط باید سالی یك میلیون شغل جدید ایجاد كنیم ، افزود: یعنی 200 میلیارد دلار سرمایه گذاری جدید ایجاد شود .

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینكه 'برخی آمارها آب است '، ادامه داد : اگر خوشبینانه نگاه كنیم می بینیم كه براساس آمار و ارقام در داخل نمی توانیم بیش از 60 تا 80 میلیارد دلار تجهیز كنیم .

** تفسیر باهنر از طرح فضای كسب و كار

باهنر دربخشی از سخنان خود گفت : برنامه پنجم توسعه با حدود بیش از یكهزار و 400 حكم قانونی با محوریت حمایت از تولید ازجمله اقداماتی است كه مجلس هشتم انجام داده است .

وی به طرح بهبود فضای كسب و كار كه هم اكنون در شورای نگهبان در دست بررسی است به عنوان یكی از مصوبات مجلس اشاره كرد و گفت : دولت مخالف شدید این طرح است و نمایندگان بخش خصوصی به عنوان مدافع طرح به معنای باز شدن فضای كسب وكار هستند .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، ادامه داد : منتقدین هم معتقدند ما در اینكه فضا را به دست صاحبان كار و پیشه بسپاریم ، قدری تندروی كردیم جانب احتیاط را رعایت نكردیم ، و ما هم معتقدیم خیلی دیر شده است .

** انشااله سرمن كلاه گذاشته اند

اظهارات باهنر مبنی بر اینكه كه امروز نرخ یكهزار و 800 تومان را برای دلار دیدیم ، باید ببینیم تا شب چه می شود با واكنش یكی از حاضران مواجه شد كه باهنر با این جمله كه 'نه سخنگوی بانك مركزی نیستم ، افزود:انشااله سرمن كلاه گذاشته اند.

وی ادامه داد : درحالی كه سالانه 120 میلیارددلار كسری داریم ، آنوقت می خواهیم به بالای شش درصد رشد برسیم ، ما مخالفتی نداریم منتها چیزی بگوییم كه باورمان شود.

این نماینده مجلس همچنین گفت كه مجلس با دولت اختلاف مشی دارد ، اما اختلاف تئوری ندارد.

وی گفت : در شرایط امروز مردان جبهه كارآفرینی مثل سردارانی هستند كه از شهر خرمشهر مظلوم دفاع كردند با همه مظلومیت وبد وبیراهی كه می شنیدند باید پشتیبانی می شدند اما این گونه نشد.

باهنر افزود: مجلس مصمم است با همه توان خود از بخش تولید و تولید كننده حمایت كند و مواردی چون جذب سرمایه و رها شدن دولت از تصدی و تصدی گری را دنبال می كنیم تا كار به كاردان سپرده شود و مستنداتمان كارهایی است كه انجام می دهیم .
ایرنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 دي 1390
با هنر بهتر است به مجلس 2 بدهد چون صفرش اشتباه دید و پشت 2 قرار دارد .
02 را اشتباها 20 خواند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.